Společnost Eurovia, hlavní zhotovitel zakázky Správy železnic na modernizaci železnice v úseku Kladno, v těchto dnech provádí poslední větší stavební práce na koridoru Kladno hlavní nádraží – Ostrovec.

První vlak se tudy projede zhruba za čtrnáct dnů, respektive na přelomu července a srpna. Na začátku druhé poloviny prázdnin prostě vlak projet přes Kladno prý musí!
Tento týden se osadí návěstidla, lidově semafory, bezpečnostními prvky. Na koridoru se dokončují kanalizace, pokládka dlažby, přístupové chodníky a pokračuje se na výstavbě schodiště v podchodu na zastávce Ostrovec. Na hlavním nádraží se kvůli zahájení provozu spojily poslední kolejnice. Před bývalou výpravčí budovou se sice tvoří poslední nástupiště, ovšem se zastřešením se počítá souběžně se stavbou moderní výpravčí budovy. Dělníci odvezou poslední sutiny staré budovy.

Jan Murárik

azelzed
Poslední zbytky nádražní budovy včetně suti a může začít nová historie kladenské hlavní stanice

azelsilnice
Silnice kolem hlavního nádraží je od víkendu průjezdná oběma směry

azelpodhled
Na zastávce Kladno/Město se mimo jiné montují podhledy nad schodištěm

azelostr
Tady ještě před rokem stála stará výpravčí budova

azelskla
Nástupiště na Ostrovci mají skleněné stěny

azelschody
Podchod na Ostrovci brzy dostane schody