
Společnost Eurovia načala třetí měsíc modernizace železnice v úseku Kladno/Ostrovec - Kladno hlavní nádraží. Stavbu vám opět přinášíme ze dvou pohledů - ze země i z nebe.
Dron při pořizování fotografií létá ve výšce pětačtyřicet metrů. Pro práci stavebníků jsou při natáčení videa i focení z dronu důležité takzvané lícovací body na zemi. Ty na mnoha místech kolem stavby překračujete například v podobě křížů či čárek.
Na ploše u hlavního nádraží finišuje odtěžování zbývajícího kolejového lože od budoucího podchodu směrem k přejezdu na Kožovu horu. Na Ostrovci začíná stavba přeložky kanalizace. Ta je v hloubce osm metrů. Na druhém konci modernizované železnice, u výjezdu z Kladna na Prahu, se začne s přeložkami plynového potrubí.
Od července započnou práce na přeložkách vodovodů. Ale to už je termín, kdy se mezi hlavním kladenským nádražím a Ostrovcem vlaková doprava na dlouhou dobu zcela zastaví...
Jan Murárik
Foto: VK a Eurovia (dron)
Na Ostrovci se podél trati stále hloubí
Stejné místo focené z dronu
A detail poměru velikosti bagru k hloubce jámy
Zpěvňování stěny i podloží pro budoucí druhou kolej směr Ostrovec
Pohled z dronu na staveniště od zastávky Kladno/Město směr Ostrovec
Zemní práce směrem od Sletiště k zastávce Kladno/Město
Zpevňování plochy i stěny pro budoucí druhou kolej u Sletiště
Staveniště u Sletiště z dronu
Stavba z pohledu od přejezdu na Kožovu horu
Stejné staveniště směrem k přejezdu. Na prázdné ploše bývala kolejiště
Pohled na stavbu podchodu z dronu
Podchod z pohledu od nádražní budovy
Podchod z boku. Základ budoucích jezdících schodů na nástupiště
Směr k hlavnímu nádraží. Zhruba pět set metrů opačně je železniční přejezd u pekárny
Pohled z dronu směrem na hlavní nádraží od pekárny
Kříže pro dron jsou také vyznačené přímo v kolejišti
-
Po otevření mostu se křižovatka před ním stala opět nebezpečnou< Předchozí
-
Ve čtvrtek se zavře dopravní tepna OstrovceDalší >