
Společnost Eurovia nelení. Na třech stěžejních místech, kolem hlavního nádraží, na Městě i Ostrovci, každý týden mění ráz území budoucí tratě i velký prostor kolem ní.
Náš redakční objektiv jsme tentokrát zaměřili na hlavní kladenské nádraží a výjezd z něj na Prahu. Nejvíce viditelné jsou práce na prvním z perónů a dokončování první části podchodu. Kdybyste se mohli projít od nádraží směrem k české metropoli, narazili byste na položené nové betonové pražce a připravenou plochu pro pokládku podloží pro druhou kolej mezi hlavním městem a Kladnem.
Jan Murárik
Pohled z dronu ukazuje plochu pro budoucí koleje, staré kolejiště a v horní části snímku zastřešení části podchodu
Ještě letos by měl začít sloužit nový perón. Od nádražní budovy prý k němu povede lávka
Nějak takto by mohl již na podzim vypadat příjezd vlaku k tomuto nástupišti...
Část průchodu v nástupišti čeká na schody
Vypravili jsme se od hlavního nádraží na Prahu. V těchto místech, možná na dlouhé roky, skončí druhá kolej
Napojování nové koleje by mělo začít tento týden
Odtěžený povrch pod kolejemi se drtí a použitelnou drť Eurovia vrací na stavbu
- Lávka sedí na svém místě. Další práce kolem ní prodlouží uzavírku do...< Předchozí
- Modernizace železnice na Kladně. Vznikají základy podjezdu a podchoduDalší >