První nové nástupiště na kladenském hlavním nádraží zažije za dva dny dopravní křest.
Práce na něm v současné době finišují. K ránu 15. listopadu k jeho nástupní hraně přijede pro cestující první vlak. Podle jízdního řádu mezi Prahou, Kladnem a Rakovníkem, bude perón využíván z obou stran. Příchod k němu je po vyznačené cestě přes staré koleje. Ty postupně zmizí.
V oblasti hlavního nádraží od pekárny na jedné straně, po železniční přejezd ve Wolkerově ulici na straně druhé bylo dosud položeno 5520 metrů kolejí, 8660 pražců, rozloha moderního kolejiště je 48 tisíc metrů čtverečních. Nové nástupiště (celkem budou na hlavním nádraží tři) má délku 230 metrů a šířku 10 metrů. Rekonstrukci se svými subdodavateli provádí společnost Eurovia.
Jan Murárik
V současné době to na příjezd vlaku k novému perónu ještě nevypadá...
Pohled z dronu od přejezdu ve Wolkerově ulici
Vizualizace Správy železnic ukazuje, jak by mělo vypadat hlavní kladenské nádraží za několik let
- Plynulý provoz mezi Dolany a Hostouní skončí< Předchozí
- Ministr dopravy poslechl občana Hřebče a silnici zrušilDalší >