
Junioři hokejových Rytířů až do play off předváděli líbivý hokej. Ovšem ve čtvrtfinále vyřazovací části sezony s ním nestačili na Liberec. Trenér juniorky Jindřich Lidický pro Vaše Kladno shrnul uplynulý ročník.
Hodnotíte jej jako úspěšný?
Do play off byl úspěšný, v sérii s Libercem neúspěšný. Soupeř byl lepší. Sérii jsme odehráli téměř v plné sestavě, jen Adam Kubík zůstal v áčku. Soupeř měl z WSM ligy v sestavě šest hokejistů a rozložili nás. Čtvrtfinále je pro nás úspěch.
Hokejový svaz připravil na příští sezonu reorganizaci mládeže. Například s ročníkem 1999 se vůbec nepočítá. Kolik hráčů vám zůstane ze současného kádru?
Jenom Jelínek (trpce se usmívá). V juniorech končí kromě ročníku 99 také ročníky 98 a 97. Jelínek je ročník 2000 a ten byl u nás jediný. Ostatní se od příští sezony musí uchytit v dospělém hokeji. My postavíme úplně nový tým ze současného staršího dorostu. Ten byl v této sezoně kvalitní. Plus k nim přijdou někteří hráči ročníku 2002. Tohle však postihlo všechny kluby, takže úroveň zůstane vyrovnaná. Ve tvářích našich kluků jsem po tomhle rozhodnutí svazu viděl obrovské zklamání.
Dáváte té poslední generaci juniorů z Kladna šanci v dospělém hokeji?
Někteří určitě svou šanci využijí. Pár kluků WSM ligu může hrát a o dalších uslyšíme v druhé lize. Z téhle party už hraje za první mužstvo Kubík, Zelingr, Veber, Patyk, trénuje s ním Vildumetz či Stahl. Zbylí, jako každý rok, půjdou studovat nebo do práce.
Zítra má první tým Rytířů na programu druhý zápas baráže. Co lze z prohry v Jihlavě usuzovat?
Dojem z prvního zápasu nic neznamená. Jak na tom opravdu Rytíři jsou, to ukážou až další kola. Důležité jsou nadcházející dva domácí zápasy, s Litvínovem a Karlovými Vary. Jihlava doma porážela špičkové extraligové týmy. Nás si jen pohlídala. Nedělejme z toho závěry.
Jan Murárik
Jedním z juniorů, kteří by se mohli prosadit v áčku, je útočník Vildumetz
Poslední fotka - téměř všichni už si juniorskou ligu nezahrají
- Kladenské „šestky“ dostaly lekci< Předchozí
- Rytíři se nedokázali přeorientovat na vyšší úroveňDalší >